C4 Lions - Hurricanes Hässleholm, Amerikanskfotboll förgyllde min söndag :)


Jag och Eric, matchens speaker :)

Har haft en härlig sporthelg :) Först fotboll på O´Learys med goda vänner i fredags
och idag var det då dax för Amerikansk fotboll :)

Hejade givetvis på C4 Lions från Kristianstad och de tog hem segern mot Hässleholms
Hurricanes med bravur.

    
C4 Lions mot Hurricanes Hässleholm

Eric var speaker idag på matchen och det passade mig utmärkt eftersom det är
många regler att hålla reda på i Amerikans fotboll.

Jag saknade dock Cheerleaders, såg bara ett par Pom Pom´s och de var
i Hurricanes färger.

Minns ett tappert försök på min gymnasieskola där vi tränade som Cheerleaders
inför matcher med ett lag från HBG, det hela rann dock ut i sanden den gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0