Ledig dag :)


Lunch på La Finestra Italia i Kristianstad

En ledig dag är aldrig fel, i går gjorde jag stan tillsammans med min
syster från Helsingborg och hennes lilla babygirl :)

I Kristianstad hittar du hur mycket butiker som helst och alla ligger inom
gångavstånd mellan våra torg. Det härliga här är att nästan alla stora
kedjor samsas om platsen tilsammans med alla våra unika och nischade
butiker. Det är alla "små" butiker som gör det där lilla extra i vår stad.

Kan rekommendera dig som gillar italienskt att besöka ovannämnda
La finestra :) Riktigt god mat och du blir mätt.



Kommentarer
Postat av: Maya

Har aldrig provat La finestra, men det låter ju som jag borde, jag älskar italiensk mat.

Ha en kanon dag :) Solen är ju med oss denna morgonen :)

/Maya

2010-06-16 @ 06:45:56
URL: http://mayashideout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0