TOP MODEL Nya Pennskrin

 
 
Nytt i Top Model serien är dessa fyllda pennskrin, 250 kr / st

Jag hinner knappt inte med att presentera alla nyheter som vi får in i
butiken, då det hela tiden kommer NYA guldkorn.

Dessa TOP MODEL pennskrin finns i rosa och lila de innehåller alla
möjliga skrivsaker som behövs för en bra design :)

I samma läckra färger har vi även en enklare variant som du själv kan
fylla med dina skrivsaker.

                          
                          TOP MODEL pennskrin 120 kr / st

Vi har nu avslutat vår senaste TOP MODEL tävling i butiken och så
fort vi har dragit de TRE lyckliga vinnarna bland alla de rätta inlämnade
svaren kommer jag att presentera dem här och i Butik Jasmin.

Välkommen till min butik som älskar TOP MODEL :)

Kommentarer
Postat av: olivia

jag har 12 topmodel boker domn är so cool !.......

2010-06-09 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0