TOP MODEL´s NYA DESIGNBOK


Ny utgåva från TOP MODEL 79 kr / st Butik Jasmin

Nya TOP MODEL Kläddesignbok kom såldes och
segrade... fick hem en box förra veckan och den är
redan slut. Givetvis väntar vi hem flera och vill du
lägga undan så kom bara in i butiken och säg till så
blir du först med att få utav de NYA som kommer hem :)

Äntligen innehåller den nu både tjej och killmodeller,
som vi har väntat på detta. Det är ju ett tag sedan den
kom ut med både och bland modellerna.

Vi har fått flera andra NYA TOP MODEL saker men
de har jag inte hunnit med att fotografera ännu så
ta en runda till stan och kolla in i butiken så kan du
själv välja ut vilka som blir dina favoriter den här veckan :)


Kommentarer
Postat av: daniella

åå jag älskar den boken !! jag har en sån hemma , jag kopierade lite bilder från din blogg till min , hoppas de va okej=)

2010-07-29 @ 21:36:03
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0