TOP MODEL NYTT I BUTIKEN... IGEN!!!!!


Thilda och Sara i butiken :)

Många tjejer vill ha sin PRAO hos oss på Butik Jasmin och det förstår jag
det, när jag var lite provade jag på en massa olika prao och det
roligaste var förstås i butik.

Nu har vi Thilda hos oss i ett par dagar och hon är minsann både glad
och duktig :) Det gillar vi :) Dessutom hade hon bakat söta små kakor
som hon bjöd oss på :)

Som jag berättat tidigare har vi fyllt på med en mängd NYHETER i butiken
och igår fick vi hem några NYA TOP MODEL saker :)

     
Beautybox med     Hårborste             Fickspegel            Armband med
innehåll                                                                       peaceberlock


Kommentarer
Postat av: annonym

hej malin var finns den butiken?? svara på min blogg snälla men ja skriver inte i min blogg så mycket. men ja ska försöka kolla när du har skrivit till mig snälla skriv var den butiken finns

2010-03-16 @ 14:21:11
URL: http://texxi.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Butik Jasmin ligger på gågatan Ö.Storgatan i Kristianstad alldeles i närheten av Lilla Torg.



Butiken är 17 år gammal i år och hos oss hittar du alltid en massa roliga, gulliga och coola saker.



Välkommen :)

2010-03-16 @ 16:41:51
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Josefin

Måste man åka ända dit för att köp top model?

2010-06-22 @ 00:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0