VÅRNYHETER GÖR MIG GLAD :)


Mitt NYA armband i vitt skinn :) så snyggt...love it ♥ Butik Jasmin

Alltså prata om pratmostrar men idag kunde verkligen jag och Sara
inte sluta att prata om alla de NYA SUPERSNYGGA SKINNARMBAND
som vi beställde hem till butiken :) Inte nog med att vi blev så upp-
rymda och glada över att de var så snygga, vi hade lyckan att få lägga
beslag på varsitt armband redan innan kollektionen kommit och snacka
om LYCKLIGA TJEJER :) TACK♥

Jag älskar redan mitt vita treradiga armband och har haft det på mig 
sen jag fick det, Sara valde ett i svart och fick direkt komplimanger 
för det idag i butiken...håll ut säger jag...inkommer nästa vecka :)

En av våra leverantörer som vi fick varor från häromdagen hade varit 
så gulliga och ritat glada gubbar på ALLA VÅRA KARTONGER :) :) :)
Sån´t gör mig GLAD, det är alltid kul när det kommer massor med
kartonger till butiken och vi kan packa upp allt skoj och får vi glada
gubbar är det ett EXTRA PLUS :)

            

Under min mycket sena lunch idag tog jag en shoppingtur på stan
och efter mycket letande lyckades jag till slut hitta ett par blommiga 
tights som jag så gärna ville ha :) Inte riktigt rätt färg på blommorna 
men jag köpte dem iallafall för jag tycker det är så snyggt...

Idag har det verkligen varit en kanonfin vårdag här och jag njuter 
verkligen av allt just nu :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0