Många järn i elden :)

Knappt jag hinner med allting som skall fixas just nu
men positiv vardagsstress ingår nog i min livsstil.

Jag har tusen och åter tusen saker på min agenda
och allt är lika betydelsefullt, viktigt och kul för mig.

Har haft en härlig dag på jobbet idag med massor med
presentinslagningar inför MORS DAG på söndag.


En riktigt glad presentdag idag :) på Butik Jasmin.

Kolla in de här coola pinsen som du bara kan
köpa hos oss på Butik Jasmin, snacka om att bli
glad när man öppnar paket med en så´n i.

 
Pinsen finns med Åhus eller Kristianstads bästa mamma
och de kostar 25 kr / st

Jag och min medarbetare Sara är som ler och
långhalm och när vi stängt butiken idag körde vi
och handlade MAT :) Det är vi otroligt bra på och
fyllade hela bilen så nu ska inga gäster behöva
gå hungriga hemma hos varken mig eller Sara.

 

Tack till ICA KVANTUM på NÄSBY KRISTIANSTAD
som verkligen har den TREVLIGASTE butikpersonalen
inom livsmedelhandel i vår stad :) Man är alltid på
otroligt bra humör när man lämnar den butiken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0