En helg på högsta nivå :)

Denna helg inleddes redan i torsdags känns det som,
då tog jag med Eric på en mysig kväll på Hälsa & Helhet
Spa här i Kristianstad.

Skönt att mysa ett par timmar i varma bad och bubbla
runt lite under en stjärnklar himmel :)

På fredagen blev målaren klar med mitt vardagsrum och
jag är så nöjd och glad över hur fint det blev.

I lördags var det RÖD DAG så då höll vi stängt i butiken,
tror det är den enda lördagen på hela året som vi brukar
hålla stängt. Det är ju ÖPPET i stort sett alltid, jag tror att
vi mår bra av att få längta ibland och inte alltid ha allting
tillgängligt dygnet runt.

Lördagskvällen inleddes med en supertrevlig förfest hemma
hos mig tillsammans med ett gäng på 10 personer som
verkligen känner till hur man njuter av livet :)

Därefter var vi på Åhus IF festen på Åhus Strand och åt
god mat, dansade hela natten till Dj Peter Siepen...ja han
dansade minsann oxå... två flugor i en smäll :)

Riktigt bra stämning och jag hade såååå kul och alla som
känner mig vet ju att jag ÄLSKAR att rocka loss :)

Den här helgen har varit i världsklass tycker jag och i  det
härliga höstvädret idag tog jag och räfsade upp alla löven
i min trädgård. Jag har tre träd men löv för en hel skog ;)
Men den friska luften gjorde mig gott i dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0