Kul After Work i går :)


Jag och Sara, åt mumsiga hamburgare :)

Som vi skrattade i går när vi var på After Work på
Hessle här i Kristianstad. Det var underhållande
Stand Up och några av mina absoluta favoriter var
där och fick oss på gott humör :) :) :)

  
  

Conny, Petrina o Birgitta och de andra var så sjukt
roliga att jag höll på att skratta ihjäl mig :) Gissa om 
jag kommer att bli gammal efter detta?

Nu hoppas jag på en fortsättning här i Kristianstad
med Stand Up för det är något som verkligen
sätter lite skrattkant på vardagen :) :) :)


Rock on killar, såååå skoj, Rickard, Eric o nå´ra till :)

Vi har inte bara kul PÅ jobbet, vi har kul EFTER med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0