Kvinnor och skor ;)


Jag bara måste ha när jag väl hittar något jag vill ha...

Jag är en sådan där tjej som "aldrig hittar något" när jag letar. Ni vet
en sådan där jobbig som bara springer ut och in i butikerna för att sen
sluta där jag började så att säga eller måste gå hem tomhänt.

Sedan finns det då vissa speciella dagar då jag INTE letar och faktiskt
hittar sån´t som jag vill ha. Då är det bara det att oftast hittar jag
mer än en sak och tyvärr är det inte i de butiker där de säljer " ta 3
betala för 2" saker :)

Häromdagen tog jag en sväng inom Wallenbergs ( skobutik ) här i
Kristianstad och det slutade med att jag hittade inte mindre än tre
favoriter. Jag slog till efter moget övervägande :) 

Känner att det gäller att passa på när jag hittar sådant som verkligen
ÄR JAG och sitter som en smäck :) Det blev REPLAY´s senaste, ur-
läckra gummistövlar, ett par overkneestövlar och ett par riktigt
klassiska snyggstövlar.

Får gå upp lite tidigare nu på morgonen så att jag hinner välja i lugn
och ro innan jag ska iväg till jobbet... ( skämt o sido )...
Regn: Gummisarna såklart
Annat väder: Något av de andra paren efter dagens humör.

                 
                 Mitt favoritskomärke Replay :)

Kommentarer
Postat av: Maya

Wow, vilken härlig shopping dag i detta ruggia väder!

ha en fin kommande vecka!

2010-10-25 @ 06:51:22
URL: http://mayashideout.blogspot.com
Postat av: Malin

SVAR: Tack Maya och det samma till dig :) Kram.

2010-10-25 @ 19:32:31
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0