Tidlöst smycke - Perfekt julklapp


Klocka i kedja eller läderrem 399 kr, Butik Jasmin Kristianstad

Varje år blir vi lika förvånade när det då är dax att ställa om tiden igen,
trots att vi vet det kommer det ändå som en liten överraskning och blir
lätt ett samtalsämne runt om bland våra vänner.

Själv kör jag med ramsan "Trädgårdsmöbler in - vintertid, Trädgårdsmöbler
fram - sommartid" och med den har jag även koll på åt vilket håll jag
ska ändra klockan på :)

Den superfina klockan från Pearls for Girls kan du köpa hos Butik Jasmin
och den är en riktigt fin julklapp tycker jag. Klockan är ett läckert smycke
som passar till vintagemodet, eller bara för att den är oerhört praktiskt att
ha runt halsen. Tror att många skulle gilla att bära den.

Tiden går nästan alltid fort för mig, just nu så fort att jag glömt bort och
missade helt att jag hade 17 ÅRS JUBILEUM i måndags med mitt företag.
Åldern sätter sina spår men jag är oerhört glad och stolt över att ha
drivit mitt företag i Kristianstad i 17 år redan (jag är ju "bara" 36 år själv).

Ha en underbar helg och missa nu inte tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0