KOMPISBOK


Diddl och hans vänner är alltid på strålande humör :)

Diddls finfina kompisbok gör mig så glad. Den är full av gulliga
bilder och alla läckra färger får lyckoruset att snurra runt.

I boken låter du dina kompisar fylla i allt från sina namn till sina idoler.
Roligast blir det om de dessutom sätter in ett litet fotografi på sig.


                   
                    Roligt minne från dina vänner :)

Diddls kompisbok finns just nu i två färger men innehållet är ungefär
detsamma. Kompisboken är en söt present till kompiskalaset och är
du lite fiffig fyller du i boken innan du slår in den i ett vackert paket :)
Din kompis kommer garanterat att tycka det är dagens bästa present .

 
Hos Butik Jasmin hittar du dessa två gulliga kompisböcker från Diddl...

Nu ska jag ta och leta fram mina kompisböcker som jag hade när jag
var liten och småfnissa lite för mig själv över hur tokiga vi var :)

Kan tänka mig att det är mycket hjärtan och killnamn i mina gamla
böcker ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0