Längtan


Havsbad i Helsingborg, sommaren 2010 :)

Ständigt har jag nya roliga saker att se framemot och det är verkligen
toppen.

Just nu längtar jag till nästa vecka då vi kommer att ha vår
"mingelkväll" i butiken. Det brukar vara ett uppskattat evenemang
både bland våra kunder och medarbetare :) Planeringen nu innan är
en del i det hela och det är sådana små saker som ger vardagsarbetet
extra guldkant.

Ser även framemot att jag har tagit tag i saken och ska fräscha upp
i mitt vardagsrum och både jag och Hugo tycker det är kul att planera
hur vi ska ha det :)

Egypten närmar sig, även om det är ett par månader dit ger det mig en
extra kick att veta att snart är det semester igen och mest av allt längtar
jag efter att få visa Hugo de fantastiska korallreven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0