Söndag


Tillsammans med mina favoriter, Hugo, Alva o lillasyster Jenny :)

Söndag utan större planer är rätt skönt ibland. Har googlat runt efter
vinterns kommande resa, känns som om jag längtar hur mycket som
helst redan. Blir till att boka nu i veckan :)

Fick för mig att det var dax att plocka in trädgårdsmöblerna i dagarna
men som vädret är i dag känns det rätt avlägset, solsken och varmt.
Gör absolut inget om sommaren lyckas hålla sig kvar någon vecka till.

Ska bli roligt på jobbet nu när Sara kommer tillbaka från sin semester
och ser fram emot att höra allt o se alla bilder från hennes resa till
Grekland. Kanske ett framtida resmål för min del oxå.

Ha en go o glad söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0