Top Model Brevpapper i snygg arkivmapp


Top Models ALLA NYHETER hittar du hos oss på Butik Jasmin :)

Ett riktigt läckert måste för alla Top Model designers därute :)
En arkivmapp full med snygga brevpapper och kuvert, alla med unika
Top Model designs. När du använt upp det fina innehållet kan du
spara egna små teckningar i mappen.

 
Arkivmapp i lila eller rosa 160 kr full med fina brevpapper o kuvert

För det mesta skickar jag mejl nu för tiden men jag måste erkänna
att de dagar jag får ett riktigt brev i min postlåda blir jag extra glad :)




Kommentarer
Postat av: Maya

Åhh vilket bra julklappstips :) Ler Skrev precis i min blogg om att handla julklappar i god tid...hehe och till min sabos döttrar som bor en bit i från hade det kanske varit något :)

Ha en ljuvlig dag i detta kalla väder (6 grader i Åhus)

2010-09-29 @ 06:53:15
URL: http://mayashideout.blogspot.com
Postat av: Malin

SVAR:Tack Maya, har du möjlighet så kom gärna på vår mingelkväll i butiken idag ( onsdag ), extra öppet mellan 18-20 :) Erbjudanden och lite annat kul.Hoppas vi ses. Kram.

2010-09-29 @ 08:25:43
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0