Brandmännen i Kristianstad :)

 
Foto från Kristianstads Räddningstjänst sjyssta kalender :) 40 kr

Inte ens jag klarar att smita förbi de här trevliga försäljarna som står
lite varstans i Kristianstad och säljer sin fina kalender...som vanligt
blev jag haffad och tillfrågad om jag ville köpa 2012 års kalender av
Kristianstads Skyddsänlgar - Brandmännen :)

Självklart, det vill väl alla?! En del av intäkterna skänks till förmån för
barnavdelningen på CSK, så för de ynka 40 kronorna som kalendern
kostar gör du minst en god gärning...

Jag kommer att hänga upp kalendern på jobbet så att även mina
kolleger kan njuta av de vackra bilderna :)

Jag tycker att alla som träffar på de här killarna ska köpa minst en
kalender och sedan rekommendera sina vänner att göra detsamma.

 
Räddningstjänsten i Kristianstads almanacka för 2012 finns nu ute :)

Ps. En o annan lättklädd man är med om det nu kan sälja några
      extra exemplar ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0