Choklad o Triss - äntligen :)


Årets mest älskvärda adventskalender :)

Då var dagen med stort D äntligen här...dagen då vi kan gå loss på
våra adventskalendrar här hemma :) :)

Första luckan ska öppnas, spänningen  är olidlig, hoppet finns kvar och
drömmarna inom räckhåll...

Årets bästa kalender hemma hos oss är absolut Triss Julkalender 2011.
Kanske är det just i år det HÄNDER ;)

Vet inte om min snart 13-åriga prins uppskattade Star Wars chokladkalender
lika mycket däremot...ha ha ha...men visst hör väl en chokladkalender
december till liksom?!?!? Och han ska vara glad att jag inte valde efter
min favorit...Hello Kitty...stod i valet o kvalet där i butiken, med tanke på
att Hello Kittys puderrosa nyans hade passat så mycket bättre hemma hos
oss :) :)

Funderar nu på om jag ska ta och anmäla mig till tenniskursen igen som
drar igång efter jul...är ju fortfarande på nivå: Hellre än bra :) :)
En god vän sa att för att bli riktigt bra i något ska jag ha spenderat
10 000 timmar med det och ska jag hinna med det är det nog bäst att
jag sätter fart o slänger in en anmälan right now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0