Glad Lillejul och en massa kärlek


Årets klappar :)

Har knappt hunnit andas och redan är Lillejulafton här :) Idag kommer
jag att ha fullt upp heeeeela da´n i butiken. Alltid en härlig stämning
med glada kunder, småstress i kön, en massa julklappsinslagningar
och Jasminkärlek till alla :) Sådana här dagar vill jag liksom aldrig
vara utan.

Samtidigt längtar jag till kvällen då mamsen o papsen kommer att
vara hemma hos mig när jag kommer hem...glad, hungrig och trött
på ett positvit sätt :) myyyyysigt....

 
 
 
 
Julmys hemma hos mig :) Gillar fina paket :)

Såhär da´n före da´n funderar jag på om jag verkligen varit tillräckligt
snäll i år...hoppas det ;) Tomten har iaf min adress...det är jag helt
säker på... för säkerhetsskull gav jag mig själv en liten julklapp redan
igår...ha ha ha...undrar om det egentligen är ok att göra det?! Men som
vanligt gör jag det som känns bra och jag blev väldigt GLAD :) ♥

HAPPY DAY ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

God Jul! Du har väl inte glömt min blogg? Nu ska vi bege oss till Stefans bror med familj för julfirande. So long!



Många kramar



Sis

2011-12-24 @ 14:06:07
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Maya

Mysigt med lite sådan där små stress... bara det inte går till överdrift :) Man ska ju må bra av julen och njuta! ♥

God fortsättning fina du ♥

Kram Maya

2011-12-25 @ 11:18:58
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0