Hola! Me Ilamo Malin :)



Mäkta stolt efter min sista spanskalektion för den här terminen  :)
Nu har jag överträffat mig själv än en gång och påbörjat min dröm om
att lära mig "habla espanol"...

Efter en termin i spanskaklass, tillsammans med ett gäng härliga nya
vänner och vår fantastiska lärarinna som med glädje, energi och en
massa underbara historier undervisat oss, har jag nu introducerats i det
spanska språket.

Har lärt mig en hel del och längtar redan till fortsättningskursen
drar igång nästa år...

Tänk att jag hela livet kommer att lära mig nya saker och det är aldrig
för sent så länge viljan finns :)

 

Med denna lilla fina hälsning, spansk fika och Susannes fantastiskt
goda saffransbullar avslutades då denna termin och lyckliga jag fick
alla bullarna som blev över med mig hem :) ... så i morgon blir det
ordentlig fikapaus för tjejerna på jobbet :) :) med hembakat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0