Julmys mitt i julruschen med jakt på julgodisrecept

 
Julmys hemma hos oss :)

Typiskt mig... förbereder allt, planerat för att hinna trots en hektisk
tillvaro just nu...vill så mycket och gör det med :)

Men...så har jag blivit av med receptet...så typiskt, jag vill verkligen
göra de där torkade fikonen till årets godaste julgodis med choklad
och balsamvinäger o gud vet allt som jag köpt hem...allt enligt receptet...
men RECEPTET är borta.

Nu har jag lagt åtskilliga timmar mitt i natten på att bläddra igenom
varenda tidning, reklamblad och böcker som möjligtvis skulle kunna
innehålla det här speciella receptet på 2011 års godaste julgodis.
Googlat o googlat och googlat...men nej något fikongodis lär det
inte bli hemma hos fröken Malin den här sidan jul :) :) Kanske funkar
som påskgodis om jag har tur.

Blir väl till att ge mig på mandelmassan och polkagriskakorna istället
och den där apelsingsenapen som jag varit så sugen på i ett par år nu ;):)

Men visst älskar jag julmyset här hemma och julruschen i butiken och
absolut även den spännande tanken på att jag ev kommer att hitta receptet
på lillejulafton vid 19-tiden då jag helt slut efter årets julhandel kommer
hem igen lagom till julfiradet sätter igång :)

♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0