Mitt 2011 - ett riktigt fint o kul år




Tack för att du läser min blogg :) det gör mig glad.

Känns härligt att kunna summera ännu ett fantastiskt år
i mitt liv. Att vara nöjd, glad och lycklig känns helt rätt
för mig och det är jag absolut nu :)


Kärlek ♥

Malin.

2011


Inledde 2011 med en resa till Sharm El Sheik Egypten vilket var
underbart skönt. Laddade batterierna ordentligt inför resten av året.

Bowlinghallen blev vårt andra hem och jag började träna med eget
klot. Hugo tävlar och tränar massor :)

Valde att njuta av varje dag i mitt liv och tog nya vägar som jag
kände var bäst för mig.

Året bjöd på en del kändismingel och festligheter som gjorde mig
lycklig och glad :)

Tillsammans med familjen trivs jag :) och njuter av att må bra.

Hugo började tävla i tennis och var med på Kiel-lägret, Stockholm Open
lägret, Prince Camp lägret och själv hann jag med ett par tenniskurser.

Jag förverkligade en av mina drömmar och började läsa Spanska.

Under året blev det några utflykter och även hemmamys i trädgården.

Hugo fyller tonåring :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0