TÄVLING vinn ETT av mina lyxiga CLINIDERM Beautyset

Nu har jag själv provat tre av CLINIDERMs vårdande
produkter under en veckas tid och resultatet låter
minsann inte vänta på sig.

Redan nu känns huden lenare än tidigare och produkterna
lever upp till förväntningarna jag hade :)

För att vinna ett av mina fyra paket från CLINIDERM svarar
du på min fråga här under och svaret hittar du på
CLINIDERMS hemsida sedan MEJLAR du svaret till mig så
du inte avslöjar det för mina andra bloggisar ;)

[email protected]

Därefter kommenterar du varför just du ska vinna ett
paket från CLINIDERM :) SÄG VAD DU TYCKER längst ner...

TÄVLINGSFRÅGA: Cliniderms produkter är framtagna för vårt nordiska
                             klimat. I hur många timmar stärker ansiktskrämerna
                             din fuktbarriär?

Svaret hittar du på CLINIDERM



 
Tävlingsvinst från Cliniderm by ACO, värde ca 200 kr

Lycka till och glöm nu inte att du även ska skriva en kommentar
om varför du vill vinna...OBS! Kommentaren ska du skriva längst ner
här på bloggen : Säg vad du tycker...

Kommentarer
Postat av: mari

Varför vill jag vinna??

Jag vill ha en produkt som tar bort smuts och rengör på ett skonsamt sätt och gör så att huden återfuktas bra.

då e nog denna produkten ett måste för mig=)

2011-01-10 @ 11:18:25
Postat av: Carina Persson

Jag vill vinna därför att jag ALDRIG unnar mig själv någonting. Barnen köper jag mycket till men aldrig åt mig själv.

2011-01-10 @ 12:13:40
URL: http://metrobloggen.se/carinas69
Postat av: Lykke

Jag vill vinna för att jag älskar cliniderm, eftersom deras produkter är så naturliga och fungerar verkligen, men själv så har jag aldrig direkt råd med något lite finare märke :)

2011-01-10 @ 12:34:09
Postat av: carola

åh vilken fin blogg du har och kul att du kikat in till mig, självklart vill jag tävla här hos dig också.

Skriver motivering och fixar svaret under dagen:



Jag är en 4 barnsmamma på snart 40 år, känner mig rejält trött och sliten.

Unnar aldrig mig själv någonting så det här vore toppen.

Kan på köpet se yngre ut så tackar jag för det när alla tror att min make är mycket yngre:)



kram

2011-01-10 @ 14:17:47
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Kajsa N NIhlen

Hejsan . maila mig när du ser detta. tänkte att vi kunde ha ett litet samarbete tillsammans. :)



/ Kajsa Nihlen

2011-01-10 @ 15:41:06
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: Malin

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

2011-01-10 @ 20:42:17
Postat av: Alessandra

Man borde verkligen ta sig tid, det är värt varenda minut!

'

Tack för tipset om tävligen men jag fick själv hem samma packet! Dom är bra produkterna eller hur?!

2011-01-10 @ 21:44:04
URL: http://alessandra.se
Postat av: Malin

Svar: Alessandra, jag tycker produkterna är jättebra o använder dem varje dag. Snygga o praktiska förpackningar, doftar gott, läcker ljusrosa färg på den ena rengöringen och huden känns otroligt len redan efter en veckas användning.

Ha det gott :) vi skrivs igen :)

2011-01-10 @ 22:01:41
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mycket stoj och lek utomhus kalla dagar sätter sina spår. Söker en produktserie som skyddar huden före, under och efter dessa aktiviter. Cliniderm verkar vara svaret på min önskan.



2011-01-12 @ 10:40:41
Postat av: Zandra

Hejsan. Jätte fin blogg måste jag få säga.

Jag vill verkligen vinna detta för jag har nog provat det mesta inom hudvård och det har inte fungerat. Det senaste var ett annat känt och DYRT märke men det fungerade inte heller. Och som ensamstående trebarns mamma tillåter inte ekonomin fler dyra produkter som inte fungerar.

Mvh

2011-01-14 @ 13:24:07
URL: http://elanlu.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag som gillar att vara ute i alla väder och närmar mig 30 (ångest) behöver lite nytt att stryka på rynkorna=)



ha det bra.



Kram Madeleine

2011-01-16 @ 19:23:00
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0