<3 STRANDEN :)

 
 
 
 
Strandmys hela dagen :) Absolut sommar just nu :)

Vilken härlig dag vi haft i dag, tog en tur till vår absoluta favoritstrand
just nu vid Rigeleje. Sanden är perfekt, lagom med folk, minigolf,
sjyssta vågor, skönt varmt o salt vatten.

Strandmyset kantades med strandtennis, håvning, minigolf och
kycklingsallad.

Vattnet var 19 grader och helt ok även för min del som annars mest
gillar riktigt varmt o gottigt vatten...

Hugo lurade med mig ut på en löprunda efter vår tripp men jag fick bryta
efter halva, pallade verkligen inte, dessutom var det första gången i år
som jag sprang överhuvudtaget...Hugo däremot grejade det hela och
var nöjd med sin tid, värmen till trots.

I kväll blir det så klart en runda till Kristianstadsdagarna :) Fest hela
veckan i stan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0