Coola berlocker till armband o halsband 40 kr/st


Berlocker 40 kr/st, Butik Jasmin Kristianstad

Älskar de här fina berlockerna som finns i butiken, de är coola, söta,
stilfulla, häftiga, roliga, romantiska...ja vad du vill...finns ju hur många
som helst att välja bland.

Berlockerna har en liten öppningsbar karbinhake så att du lätt kan
haka på dem på valfritt halsband eller armband. Själv har jag ett arm-
band som jag samlar alla mina berlocker på. Kul när varje berlock
betyder något speciellt för en tycker jag :)

 
Berlockerna finns som halsband med :) för 99 kr/st

Halsbanden är med kulkedja och de berlockerna som sitter på dem
har en annan ögla som inte går att öppna men det kan du själv välja
vilken typ du vill ha av alla de vi har hemma.

Den här typen av smycken är alltid kul att sälja för de passar till alla
åldersgrupper beroende på vilken stil man har eller vill ge bort.

Absolut en riktigt bra present till helgens kalas som jag vill rekommendera.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!



Är dessa berlockerna liknande Thomas Sabo?

2011-04-02 @ 13:52:11
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Berlockerna går utmärkt att hänga i armband då de har en liten karbinhake att fästa dem med :) Har själv blandat i mitt armband då de passar i hop med Tomas Sabo :)

2011-04-03 @ 11:43:12
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Ziingo Girls!

Hej vi undrar om ni säljer bokstavsörhängen, vilken butik/affär det finns i och vilka färger?



2011-06-19 @ 15:28:02
URL: http://ziingogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0