Glada miner på en lite annorlunda After Work :)


Jag och Sara på After Worken i går :)

Efter att jag och min medarbetare Sara arbetat klart och stängt butiken
i går och verkligen haft fullt upp hela dagen med försäljning, varuleveranser
mm så var det extra kul att vi hade AW.

God middag serverades på Steak House och därefter väntade kvällens
höjdpunkt :) GOSPELKONSERT i Heliga Trefaldighets Kyrkan i
Kristianstad.

 
God mat o alltid trevlig personal :)  Kristianstads Gospelkör :)

Varken jag eller Sara har tidigare varit på en Gospelkonsert och det
var riktigt häftigt. Otroligt duktiga och bra på att sjunga. Vi rycktes
med i musiken och särskilt jag hade svårt att sitta stilla där i kyrkbänken.
Ni som känner mig vet att jag är galen i att dansa ;)


Fina kören och en välfylld kyrka i Kristianstad i gårkväll :)

 
Heliga Trefaldighetskyrkan i Kristianstad :)

Kvällen var riktigt lyckad och glädjen, skratten och den härliga känslan
håller i sig även idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0