Längtan


Hugo på Hilton Waterfalls Sharm El Sheikh i januari 2011 :)

Just nu skulle jag önska att jag var här igen :) men förhoppningsvis
kommer den svenska sommaren snart hit.

När jag är på väg ut för att resa brukar jag titta runt på Tripadvisor
för att få tips och se lite andra bilder än de från researrangörerna.
Jag har även själv berättat om hotell jag bott på just på den sidan och
det känns kul att kunna rekommendera sina favoritställen för andra
som är på väg.

Min nästa resa hoppas jag kommer att gå till Mallorca för det är ett ställe
jag aldrig tidigare besökt.

Har du några favoriter på Mallorca som du känner är ett måste får du
gärna dela med dig av dem till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0