Nu BUZZAR jag för Loppi.se - Säljsajten för familjen och planeten :)

Som BUZZADOR har jag möjlighet att vara med och prova olika saker, just nu har jag fått möjlighet 
att testa den här säljsajten som riktar sig till barnfamiljer. Är du liksom jag nyfiken på nya bra
roliga saker så kan du klicka dig vidare på länken här nedanför och kolla in hur den fungerar :)

<iframe src=http://loppi.se/ajax/widget_my_ads.php?uid=6056 framespacing="0" frameborder="no" scrolling="no" width="250px" height="360px"></iframe>

Min NYA AUKTION som jag lagt upp på Loppi.se hittar du här Malin - Märkeskit :)

   



Loppi.se är en sajt på nätet som gillar miljötänk och bra affärer för oss med barn upp till ca
14 år.

Här kan du sälja,köpa och byta dina barnkläder, leksaker eller andra finurliga prylar som du
tycker kan passa i en barnfamilj :)

Bli medlem precis som jag och skapa egna annonser eller finn något du behöver.

Just nu provar jag på att sälja ett MÄRKESKIT på auktion - superfina kläder som kan passa
utmärkt till skolavslutningen. Tommy Hilfiger, Mexx och Armani Teen, endast använt ett fåtal
gånger av min son så kläderna är nästintill i nyskick :)

Visste du att i genomsnitt har en svensk prylar hemma till ett värde av 7760 kr som inte används...

Gör ett bra val för din plånbok och planeten - gör som jag och besök Loppi.se

Lämna gärna en kommentar här på bloggen och berätta vad du tyckte :) Bjud gärna med alla dina
vänner oxå, ju fler vi är desto roligar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0