Premiär för Media Markt - AW och massor med Spanskaläxa :)

Vilken kanonmåndag...

Besökte Kristianstads nya tillskott MEDIA MARKT som öppnade idag...hur stort som helst :)
Kommer att ha en riktigt lycklig kille här hemma på torsdag som får testa sitt nya spel till
PS3 :)

I butiken är det verkligen full rulle just nu och en o annan stressnerv har börjat göra sig
påmind :) :) På söndag är det julskyltning här i stan och som det sig bör ska vi ha allt
klart i butiken samt viktigast av allt julskyltningen i skyltfönstret...måste leta fram tomteluvorna med ju...

Hur snabbt kan en vecka gå liksom? När det gäller min spanskaläxa känns det som om veckan
går hur fortsom heeelst eller har vi för mycket läxa????....eller börjar jag plugga för sent???? Ha ha ha....
I morgon är det intervjua hela gruppen med alla frågor jag kan på Spanska :) :)
Och tro det eller ej men såååå många frågor jag redan lärt mig, det är ju helt underbart alltså...
vilken grej det här är för mig... så kul att jag lärt mig så mycket så snabbt :)

Efter hårt slit i butiken idag tillsammans med bästaste Sara drog vi på måndagsafterwork...gillar alla
dagar i veckan och att göra kul o trevliga småsaker är det bästa jag vet...det förgyller hela livet :)






Kommentarer
Postat av: Maya

Ja läste att några köat utan för media market redan i går kväll! suck att dom orkar!

Kram

2011-11-21 @ 23:32:21
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: Malin

SVAR: Ha ha ha, ja jag läste med det...Maya, det var dock inte jag... :) :) :) Jag är rätt bra på att ta mig förbi köer :) :) du vet liten o syns knappt ;)

2011-11-22 @ 09:04:18
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0