After Work - Rotary Välgörenhetskonsert med Ingmar Nordström


Jag och Ingmar Nordström i Trefaldighetskyrkan i Kristianstad :)

Jag älskar After Work, speciellt när vi kombinerar nytta med nöje så
att säga.

Ikväll representerade vi Butik Jasmin på Rotarys välgörenhetskonsert
som arrangerades i Kristianstad.

Efter stängning av butiken intog jag och Sara lite god mat för att
sedan gå på konsert i Trefaldighetskyrkan där Ingmar Nordström
bjöd på fantastiska saxofontoner tillsammans med Linda Anderssons
ljuva stämma och Sven-Åke Norman på piano.

Det var så otroligt vackert och tårarna var minsann riktigt nära då
Gabriellas sång spelades...och för att inte tala om Amazing Grace
och Tröstevisan...vi är så nöjda.

Den underbara konserten avnjöts av en nästintill fullsatt kyrka och alla
pengarna som kom in gick till lokal välgörenhet genom Rotary-
klubbarna i Kristianstad och Åhus.

Avslut på kvällen gjorde vi självklart hos våra kära vänner på vårt
favorithak i stan, House of Bagel´s...varm choklad, mys och härligt
glad personal ♥

 Tack till bästaste Sara som jämt får mig att älska 
                            livet och skratta mest :) Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0