allas vardagslyx i brevlådan :) buzzning.

 
Detta inlägg är en buzzning, som buzzador får jag möjlighet att prova
på produkter/tjänster från företag i gengäld mot att jag berättar och
informerar om dessa :)

För mig är små enkla ting vardagslyx, bara en så´n här sak som att
en solig dag kunna gå ut och hämta in en bra veckotidning från
brevlådan.

Allas nr 40 kom till mig häromdagen och vad är väl bättre än att ta
en paus mellan sportaktiviteter, arbete och vardagsbestyr med en
allsidig veckotidning?!


Axplock ur senaste allas nr 40 2011 :)

Allas känns som en tidning för mig och andra kvinnor i åldern 30+
Själv blev jag väldigt förtjust i reportaget om en av mina idoler Lena PH.

Tidningen är både en "sitta länge och läsa reportage" som "bläddertidning"
då den innehåller allt från noveller, frågespalter, modetips, recept, tv-tablå,
korsord och berättelser från verkliga livet.

Med sitt färgglada omslag och snygga layout kan jag inte annat än att
bli lite extra glad och det är väl det som är meningen med livet...att vara glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0