Bebisbloggare på jakt efter kardborrerosetter

Har förstått att många "mammabloggare" kikar in här då och då
och häromdagen kom det en förfrågan om små rosetter för bebisar.

Självklart har vi det i min butik och här kommer lite bilder på de
små kardborrerosetter som finns hemma just nu hos oss på
Butik Jasmin :)

Rosetterna är helt i tyg och har en mjuk kardborreknäppning på
baksidan som fäster i fint bebishår.


Kardborrerosetter 25 kr/par
                         
Ljusrosa m mönster          Ljusrosa skimmer           Vit skimmer


Kardborrerosetter 29 kr/par
                        
Rosa, vitprickig                  Lila, vitprickig               Blå, vitprickig


Kardborrerosetter 29 kr/par
 
Röda i sammet                              Rosa i sammet


Kardborrerosetter 29 kr/par
 
Skotskrutig röd/blå                        Lilaglittrig


Kardborreblommor 29 kr/par
 
Blomma i rosa                              Blomma i lila

Om du inte bor i Kristianstad så går det bra att beställa så skickar vi
varorna till dig med posten. Mejla så löser vi det :)


Kommentarer
Postat av: Emelie Frank

Hej! Jag tänkte kolla om det finns möjlighet att beställa rosetter från dig?

Jag skulle vilja köpa dom i Röda i sammet & även dom i rosa. Sen skulle jag även vilja ha dom ljusrosa med vita prickar.



Finns det möjlighet till det?

MVH Emelie Frank Mob nr. 073-5328098

2011-10-16 @ 21:10:41
URL: http://emlanskula.blogspot.com/
Postat av: Malin

SVAR: Hej Emelie :) Jag hör av mig igen till dig, ska kolla upp vilka sorter vi har kvar i butiken. Självklart löser vi din beställning.



Kolla runt om du har några vänner som vill passa på att beställa så kan jag skicka allt på en gång i så fall till dig :) Ha en bra dag...Malin.

2011-10-18 @ 08:16:35
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0