Bowlinghelg :)

 
Bowling e livet :) Hugo på väg till match :)

Vilken bowlinghelg det varit...

Match med Cefyra U1 i lördags i Kristianstad. Ungdomarna i vårt lag
tog hem segern och det kändes hur bra som helst då jag var matchens
lagledare. Kanske, kanske hjälpte det lite med min positiva energi och
känslan för kamratskap i vår förening :)

Killarna och tjejerna är flitiga hallbesökare och riktigt duktiga så det är
alltid en ära att få vara med och HEJA fram dem :)

Liten fundering från bowlingmamman är "Varför ligger de flesta bowling-
hallar under markytan?" med tanke på vad våra klot väger och helst ska
vi behöva slingra oss nedför märkliga spiralliknande trappor...

Vår bowlinghall i Åhus är otroligt fin, fräsch och i MARKPLAN...Hurra!

Varit på Öppethus där idag och även jag fick lite tips och råd på hur jag
ska bli en bättre "bowlingwoman".

Ärligt talat är jag lite biten och kommer nog nu att träna lite flitigare...
Rätt mycket roligare än att sitta på åskådarplatsen hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0