Livet på en pinne...


Jag o Alva vid Dunkers kulturhus i Helsingborg...Det lilla gör det stora :)

Känner att den här veckan kommer att gå i en rasande fart med en
massa trevligheter och vardagliga ting. Min agenda är fullspäckad med
allt från möten, jobb, shopping och bra underhållande tv-program :)

Lika bra att starta dagen med en "To Do" lista som snabbt blev 16 rader.

Jag är ju personen som gärna förbereder och gillar känslan av att "gör
jag det nu direkt så har jag ju gjort det"...

Såg i TV-tablån att i kväll är det nystart av Ensam mamma söker och det
får jag inte missa för det är lite gulligt tycker jag, synd att det är på samma
dag som Hollywoodfruar bara. Men o andra sidan får väl måndagen bli
tv-kvällen då eftersom jag tittar minimalt på tv för övrigt... :)

Sådär nu har jag redan två streck på min lista, ha en finfin dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0