När jag var liten...


Smyckesballerina 130 kr hos Butik Jasmin Kristianstad

...var jag såklart en liten dansant ballerina. En liten flicka som åkte
och tränade dans varje vecka. Minns särskilt att under tiden mamma
och lillasyster väntade på mig passade de jämt på att gå till stora
varuhuset för att köpa sega råttor som de glatt mumsade i sig :)

Ingen av oss blev såklart någon primaballerina men att kunna dansa
är så himla kul och det har jag haft mycket glädje av i livet.

Kom att tänka på detta då jag packade upp de här små söta rosa
smyckesballerinorna med rosa tyllkjolar häromdagen.

Ballerinorna har små krokar där du kan hänga upp dina små ringar och
armband på. Passar i rosa flickrum och är en trevlig födelsedagspresent
att ge bort till någon liten prinsessa.

 
 
Smyckesballerinor hos Butik Jasmin Kristianstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0