Golfigt värre :)

 
 
 
Min absoluta golfpremiär idag tillsammans med Hugo o Fredrik :)

Ja, jag får nog öva ett tag på den där svingen...och att pendla med
klubban...och att träffa bollen...och att sikta...och att ta mig till golf-
banan :) :)

Jag var så himla skraj när vi körde dit, vem kunde tro att jag över
huvud taget skulle hamna på golfklubben till slut??????

Nu har jag iaf provat att slå, kommit över min golfrädsla och siktar
på en sommarkarriär :) ;) Tack vare två fantastiska killar som fick
med mig på detta äventyr :) ♥

Alla söta små rosa klädesplagg, skor, skärmkepsar, bollar och klubbor
känns faktiskt lite lockande så jag överväger det hela några dagar nu
och sen får jag se ifall jag tar några lektioner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0