Örhängen inför alla jul o nyårsfester :)

 
 
I min butik Jasmin säljer vi örhängen av högsta kvalitet :)
 
Är det något vi är RIKTIGT STORA på i min butik så är det örhängen
och piercingsmycken :)
 
Både vad det gäller material och trender kan jag med säkerhet garantera
dig att du får ett par riktiga favoriter då du köper örhängen från oss.
 
Är du sugen på att beställa några som julklapp åt någon är det hög tid
nu så att vi hinner skicka dem till dig innan julafton.
 
Örhängena på bilderna är i Sterling Silver 925 och kostar 149 kr/par
utom pussmunnarna som kostar 98  kr/par.
 
Skicka ett mejl på [email protected]  så hjälper vi dig gärna ♥♥
 
ps. Mitt läckra döskalle-halsband går loss för 165 kr och är i färgade stenar,
      de finns dock endast kvar i enfärgade skallar :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0