Playboy - Halsband Äkta Silver HALVA PRISET

Playboyhalsband i Sterling Silver 925, levereras med kedja.

      
Playboy med kedja  298 kr                 Playboy med kedja
Säljes NU för 150 kr                       Ord 398 kr, NU 200 kr

     
Playboy hjärta med kedja äkta silver   Playboy Nyckel med kedja
Ord 298 kr Säljes NU för 150 kr       Ord 298 kr, NU 150 kr

     
Playboy hjärta med kedja äkta silver   Playboy med kedja
Ord 298 kr Säljes NU för 150 kr       Ord 298 kr, NU 150 kr

 
Playboy med kedja äkta silver
Ord 598 kr, Säljes NU för 300 kr

Eftersom vår leverantör slutat sälja Playboymärket har vi nu
valt att REA ut de sista Playboyhalsbanden Äkta Silver som vi
har kvar i butiken. :(

Är du intresserad av att köpa något hör av dig snarast då det
endast finns ett fåtal kvar.

Porto 20 kr tillkommer om du vill ha smycket skickat till dig.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Jag (eller min vän, via mig) är intressed

rad av Playboy halsbandet med kedja för 200 kr. Men förstår inte hur man gör för att beställa halsbandet, hur man betalar osv. Skulle gärna vilja få lite information om detta.



Tack på förhand!



MVH Johanna

2012-03-22 @ 19:10:00
Postat av: Malin

SVAR: Hej Johanna, jag mejlar dig ikväll men det går bra att köpa halsbandet så skickar jag det till dig. Jag mejlar all info, ha en fin dag. Hälsningar Malin.

2012-03-23 @ 09:08:49
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0