Ser jag verkligen ut som 28????? :) :)


Jag 1975, 1 år snart :)

Två stora matkassar, nyss passerat förbi självskanningkassan på
Kvantum i Åhus. Börjar bli lite småhungrig och trött då jag kommer
direkt från jobbet. Varm av mina tjocka vinterkläder och givetvis
mössan på :) :)

Kommer på att jag har minsann två vinstlotter i handväskan...inte
mycket men iaf så det räcker till två nya trislotter :)

Tar en kölapp, ställer mig med all min mat o väntar snällt på min tur...
Okidok så är det jag...glad i hågen lyckas jag få fram mina två lotter
och ber om att få två nya.

- Har du leg????? Frågar damen i kassan på ICA´s fördisk.
- Eh, ja det har jag, varför då? undrar jag såklart...
- Jo vi har ju 18 års gräns på lotter.
- Jaha.

Lyckas krångla fram körkortet ur plånboken som nu givetvis lyckats
förpassa sig längst ner i handväskan under än det ena än det andra.

Känner att jag måste bara fråga henne hur gammal hon faktiskt
tror att jag ÄR...jag menar det är ju inget ovanligt att jag får visa leg
på systemet eller då polisen stoppar mig när jag kör bil men jag
menar TVÅ NYA LOTTER från två gamla vinstlotter :) :) :)

- 28. Svarar hon.Absolut helt utan att skämta.
- Jaha det var ju snällt, för jag fyller ju 38 i år.

Jag lovade henne att göra ett blogginlägg om det men fortfarande
har jag inte kommit på varför jag skulle visa leg om jag nu var 28 år.
Hon sa nå´t om att de kollade alla under 30 år.

Hon var typ i 45-års åldern själv...ha ha ha...

Men allvarligt...kan det vara möjligt att jag ser ut som 26 eller 28...
det där med 26 har jag ju hört ett antal gånger på krogen men har
mest trott att det var ett fint gammalt trick :) ;) men damen i fördisken
på Kvantum i Åhus...vilken anledning har hon lixom???????

GLAD är rätta ordet ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Marit Johansson

Så kul, tänk att man kan bli så glad av en sådan sak!

Om du vill börja redigera bilder så rekommenderar jag photoshop elements, finns att köpa för under 1000 kr. Men det finns ett gratisprogram att ladda ner som heter Photoscape, jag använde det i början och det är också bra!

2012-02-09 @ 23:45:05
URL: http://www.maritjohansson.se/blogg
Postat av: Malin

SVAR: :) Jag ska ta o hitta lite tid o kolla upp det där med redigeringsprogrammet :) Ha en trevlig helg :)

2012-02-10 @ 09:45:47
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0