Jag är kär...o det smittar ;)


Fullkomligt ÄLSKAR armband :)

Idag anlände en helt ny smyckeskollection som vi valt att bli återförsäljare
för...kan bara säga...WOW...kär i vartenda smycke ;) :) sååå snygga...

Nu kan jag ju såklart inte köpa allt till mig själv även om jag mer än gärna
vill göra det :) Även Sara (som jobbar på Butik Jasmin) blev helt såld
på både halsbanden och armbanden.

Jag är verkligen en armbandstjej, älskar att ha en massa snygga armband
på mig och kände direkt att Odahls svarta läderarmband med en massa
små söta hjärteberlocker på smälte bra ihop med mitt rosa Humanity
"Sow Love" , favvisen Nomination och mitt personliga "Rock Queen" armband :)

Om du inte vill vänta en enda sekund till på att få se de läckra smyckena
som nu finns hos oss på Butik Jasmin tycker jag du ska ta ett besök på
www.butikjasmin.se eller besöka oss på Facebook: Butik Jasmin Kristianstad

Här kommer några smakprov på Odahl´s smycken som du nu hittar hos
Butik Jasmin Kristianstad

   
♥  198 kr                 ♥  198 kr                     ♥  198 kr               ♥ 149 kr

Lovar att blogga upp alla smyckena så snart jag kan :)

Kommentarer
Postat av: annika

å vilka fina smyckenblev ju tokkär i dom

2012-01-18 @ 22:19:14
Postat av: Malin

SVAR: Mmmm jag vet, de är så himla snygga :) Jag vill ha alla modeller själv men måste dessvärre sälja dem...hi hi, så är det att arbeta i butik ;) :) Ärdu sugen på att beställa något inför Alla <3 dag så bara hör av dig Annika :)

2012-01-19 @ 15:11:23
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vilka fina armband, är också lite smått besatt av att blanda många fina i olika utföranden.

2012-01-20 @ 04:23:50
URL: http://karriaristan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0