Moster Malin och kusinvitamin



Årets kallaste idag...

Härlig start på årets hittills kallaste dag då telefonen ringde i morse
och jag fick höra att jag blivit moster igen och Hugo fått ännu en liten
kusin :) Vi blev så glada och värmen i kroppen behövdes minsann idag
då vi begav oss ut.

Min lillasyster och hennes man har fått en liten pojke och Alva en liten
lillebror...kände det på mig att det skulle bli en liten Hockeyspelare till
pappa Stefans glädje :) :) :)

Jag och Hugo firade lite extra här hemma ikväll och bakade en
"Lillebror-Tårta" efter eget recept som vi knåpade ihop dagen till ära.
Lägger upp det här senare för den blev verkligen supergod...

Tog såklart en liten runda på stan på jakt efter några söta bebiskläder
men det mesta var slut eftersom det är REA så jag väntar nog in vårens
istället ;) :)

Ikväll ska jag se del två av "Mot Alla Odds", tyckte det programmet var
riktigt bra och kul att se hur det går för killen från Kristianstad.

Bebislycka i vår familj idag :) :) och det är ju inte varje dag så det är
bara att njuta :) ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0