Top Model porslinsmugg Best Friends

 
                        
                       Top Model mugg 80 kr, Butik Jasmin

Efter telefonförfrågan idag på Top Model mugg i porslin bloggar
jag nu om de här snygga Best Friends muggarna.

De kostar 80 kr/st och finns i modellen ni ser på bilden.

Eftersom vi endast har 4 st kvar lägger vi gärna undan ifall ni
ringer och säger till vid intresse att köpa någon mugg :)

Butik Jasmin Kristianstad 044 - 10 30 55

Ps! Det har kommit en helt ny leverans idag med NYHETER från
Top Model, håll utkik både här på bloggen, www.butikjasmin.se ,
på Facebook och i butiken :) Allt finns uppackat på plats :)

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Tänkte bara tipsa om att jag Kör jag en stor veckans blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dagen så passa på att anmäl dej:)

2012-01-18 @ 16:43:42
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Malin

SVAR: Tack för tipset Joanna :) Jag kollar in hos dig snart :) Ha det bra :)

2012-01-18 @ 17:12:35
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: självklart får du länka till min blogg hur mycket du vill:)

2012-01-18 @ 17:55:53
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0