Vårkänslor i hjärtat <3


Årets första tulpaner :)

Hela jag är fylld med härligt glada vårkänslor och året har börjat på
ett underbart sätt.

Passade på att köpa en bunt med årets första spröda tulpaner med mig
hem idag.

Hela min jul är nu nerplockad och fint inpackad inför nästa...upptäckte
såklart att jag missat en stooor julstjärnelampa i Hugos rum så det får
bli till att fixa ner även den...helst innan midsommar :);)

Visst blir man glad av tulpaner, färgglada och tacksamma. På söndag
är det tulpanens dag läste jag, älskar tillfällen att fira :)

Planerar inför nya spännande märken i butiken och ser fram emot några
nya samarbeten framöver.

Mitt hjärta slår vidare och vårkänslorna har kommit för att stanna ;) ♥

Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Oj vad fint, tulpaner ger verkligen vårkänslor!

2012-01-12 @ 18:52:13
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: vanja

2012-01-21 @ 15:19:49
URL: http://vanjabordin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0