Femtio sätt att träffa den rätte

 
Fantastiskt rolig bok som måste läsas, singel eller inte spelar ingen roll :)

På Alla ♥ Dag fick jag den här boken i present av min väninna :) hon
berättade att när hon sett den i bokhandeln och läst om den förstod
hon att hon bara MÅSTE ge den till mig. :)

Lite undrande var jag med tanke på titeln...trodde först det var nå´n slags
handbok med konkreta tips på hur jag skulle finna min man. Och det
kändes lite olustigt då jag just träffat en trevlig man som jag verkligen
tyckte om ( tycker om... ♥F )

Men så var det inte...boken är så himla kul och i varje kapitel hittade
jag något som jag själv varit med om eller åtminstone i likhet med...
kunde inte sluta läsa den och jag förstår precis vad min kära väninna
menade då hon glatt berättade att hon hittat den ultimata boken som
nästan handlade om mig :) :) :)

Det är Lucy-Anne Holmes som skrivit boken och det är en berättelse.
Liksom författarinnan handlar boken om en tjej som bor i London
och är skådespelerska.

Hon har nästintill tappat tron på kärlek och att hon någonsin ska träffa
den rätte mannen att dela sitt liv med. Hennes underbara vänner lyckas
däremot kicka igång henne och får henne ut på ett magiskt uppdrag
i bloggvärlden.

Uppdrag - att utforska femtio sätt att hitta den rätte!

Boken är full med humor men med många verklighetstrogna ord som
mycket väl kan vara självupplevda :) Den är fräck, fyndig och
romantisk. Skriven på ett rakt, personligt och uppfriskande sätt!

Helt klart en mycket läsvärd bok för dig som är singel, har varit eller
kommer att bli ;) :)

♥   ♥   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0