Stranden i mars är verkligen okej :) <3


Havet vid Glansabovägen i Åhus 25 mars 2012... :)

Helt otroligt underbart alltså.... vad ska jag säga? Tillbringat en del
av denna marssöndag vid havet i Åhus.

Varmt, klarblå himmel, nästintill vindstilla, lugnt, vackert, bara så
härligt och massor med kärleksmys. Kan inte bli mycket bättre
tror jag...

 
Magiskt alltså...:)

Jag kan inte begära mer av livet än jag har just nu, det är verkligen
perfekt.

Helgen har haft en bra mix, jobbade igår och det var massor med folk
i butiken, åt god mat tillsammans med Fredrik och har haft det fint :)

Älskar att ta till vara små härliga stunder och att få njuta av livet
är det bästa av allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0