Vanish - ger resultat ( Buzzadorkampanj )

 
Före - chokladfläck                        Efter - Vanish fläckfritt

Varför gråta över spilld mjölk... är ett uttryck i min smak...

Lite fläckar visar ju bara att vi gjort något kul, ätit något mumsigt och
levt livet idag :)

Men jag skulle ju såklart inte välja att ta på mig ett fläckigt plagg men
med Vanish hemma behöver jag aldrig bekymra mig för fläckiga kläder.

Som Buzzador för Vanish provar jag nu flera olika produkter ur deras
sortiment för att testa o förmedla för andra om och hur det fungerar.

I helgen blev det några cookies i bilen på vägen hem från Öland och
som ni vet är det RÄTT svårt att äta sådant utan att smula ;)

Självklart blev det en chokladfläck på byxorna...och i sätet på bilen...hrm...
men det berättar jag mer om senare...

Med Vanish förbehandlingsspray och en skopa Vanish Oxi Action Pulver
tillsammans med mitt vanliga tvättmedel försvann fläcken i maskinen på
40 grader. Simsalabim - gillar verkligen produkterna - snabbt o enkelt för
bra resultat.

Vanish Oxi Action Pulver är parfymfritt ♥ svanenmärkt och rekommenderat
av Astma o Allergiförbundet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0