Vanish - Övervinner de tuffaste fläckarna (Buzzadorkampanj)

Hade den fina turen att bli Buzzador för Vanish :)
Som Buzzador har jag möjligheten att prova på olika
produkter och jag i min tur berättar vidare om
produkten för mina vänner och bekanta.


Mitt Buzzadorpaket innehöll hela Vanishfamiljen :)

Jag har provat på Vanish i min tvättstuga och jag håller med all reklam
om att Vanish verkligen fungerar och övervinner de allra tuffaste
fläckarna.

Då det finns flera olika produkter som lämpar sig för olika typer av
fläckar, material och färger är det viktigt att du läser på förpackningen
så just din fläck får bästa behandlingen och ditt plagg en skonsam tvättning.

Hela serien är Svanenmärkt och Vanish-pulver är dessutom rekommenderade
av Astma och Allergiförbundet vilket jag ser som ett extra stort plus.

 
Vanish sprayflaskor är suveräna att förbehandla fläckar med :)

Jag gillar de enkla sprayflaskorna från Vanish som ger mig möjlighet
att på ett enkelt sätt förbehandla mina fläckiga kläder direkt i
tvättstugan och särskilt bra är produkterna för vita kläder.

Då jag ville ha min vita tröja riktigt vit igen förbehandlade jag
fläckarna med Vanish Förbehandlarspray ( rosa sprayflaska ) för att
därefter tvätta som vanligt med en skopa Vanish Crystal White Pulver
tillsammans med mitt vanliga tvättmedel.

Vanish fungerar lika bra i tvättar med låg temperatur och det sparar dig
en hel del energi och är skonsammare för dina plagg :)

 
Vanish produkter som jag använde vid min tvätt :)

Känner du precis som jag att du gillar en "fläckfri" vardag ska du
helt klart testa Vanish vid din nästa tvätt :)

Jag är helt klart nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0