Lördag när den är som bäst!

Åhus  Strand  - lördagsmorgon :)
 
Då var det helg igen, som vanligt rusar dagarna förbi men tycker nog
att jag lyckas fylla dem rätt bra med saker jag gillar.
 
Startade min lediga helg med en härlig frisk promenad vid havet.
Tallarnas doft, nattblöt sand, vågornas kluckande och en nyvaken
horisont. Kan det bli bättre? Tror inte det...
 
I dag kommer det "finbesök" - lilla systerdottern Alva kommer hit
tillsammans med mormor och morfar - längtar ♥
 
Har förberett middagen "Kokt höns i curry", det brukar gå hem både
hos små och stora...Eftersom Hugo ska ut på en golfrunda och behöver
fylla på kistan dessförinnan var det lika bra att köra igång spisen direkt :)
 
Tror jag hänger med upp och "försöker" få iväg bollen...bevisat att jag inte
har helt lätt för den här sporten alltså, men men jag kämpar på ;)
 
Bästa lördagen alltså!!!!
 
  
Täppetstranden i Åhus ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0