2013...vilket år...vilket underbart år :)

 
 
Julen kom som vanligt med mycket jobb i butiken, Hugo fyller 15 på
Nyårsafton (i morgon) och 2013 års julfotografering framför granen
blev inte lika traditionell som vanligt  då Tomten fullständigt tog över...
 
   
Hugo kammade hem 1:a pris i Klubbmästerskapet i BK C4 ungdomar
efter en otroligt spännande final. Som sig bör fanns en superstolt mamma
på plats :)
 
   
Vardagen rullade på...det blev kasedans, jobb, fiske o trädgårdsarbete :)
 
 
Hugo konfirmerade sig och...
   
 
Jag o Micke träffades på Hamnfesten i Åhus och vi blev förtrollade,
sommaren blev magisk och livet underbart.
Vi åkte på vår första campingsemester :)
   
   
 
Hugo spelade hem 1:a priset i Olympiagolfen 2013 i sin klass och
visade prov på fint engagemang då han även fick utmärkelsen
Bästa Kompis i Kristianstads GK... bästa priset tyckte både jag o Hugo!!
 
Jag, Hugo och Melvin...som taget ur resekatalogen och vilken härlig
semester vi hade i Turkiet :) Längtar i väg igen med alla killarna :)
 
Året som gått har varit ett superkul år för både mig och Hugo...
Vi har hittat på så mycket kul både tillsammans och var för sig.
 
Jag firade 20 årsjubileum som egen företagare och Butik Jasmin. Det
var omtumlande och fantastiskt att  få höra så mycket fina ord från
kunderna. En del som varit stammisar sedan starten 1993 :) TACK!!!!
 
Micke och jag träffades och vi har hängt ihop sen dag ett...jag är så
glad att ha träffat honom och vi har hittat på så mycket kul tillsammans.
 
Nu längtar jag efter att få börja fylla min almanacka för 2014 och ser
framemot ett otroligt spännande år. Lev dina drömmar och njut av livet...
 
Kram på Er o Gott Nytt År <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0