Härliga sportlov :)

Mycket aktivitet den här veckan hemma hos oss :)
 
Kan inte annat än att tycka att det är fantastiskt att vara mamma till Hugo
då det är sportlov. ( självklart annars också, bara lite extra kul nu eftersom
sport ligger honom varmt om hjärtat )
 
Vintervädret håller i sig och vi får se om det blir tillfälle att åka skidor
och skridskor med.
 
Hittills har det varit fridykning på Tivolibadet i Kristianstad, golfträning
inomhus med Kristianstad GK, Bolldome i skolan ( bollek ), pingis
och bowlingmatch...själv har jag även hunnit med ett Zumba fitnesspass ;)
 
Glada, aktiva ungdomar är sportlovets melodi och jag har gärna
tusen saker i min hall samtidigt som jag sköter logistiken...
 
Härliga sportlov!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0