Paaaartytime...

Varför inte slå till på stort och fira med glassbomb att julen nu ska ut? :)
Det gjorde vi idag!
 
Känns lite vemodigt på nå´t sätt att plocka ihop allt fint pynt jag har...
Hinner ju inte njuta så mycket själv av allt då julen mest går i jobbets
tecken för min del.
 
Vips ska det upp och vips ska det lika fort ner igen. Jag behåller min
uteljusslinga ett tag till. För håll med om att smålampor i buskarna
är rätt mysigt så länge det mörknar relativt snabbt :)
 
Inomhusstakarna är nu nerpackade i sina originalkartonger och
konstgranens barr uppsugda ;)
 
Jag längtar efter en STOR bukett med vita tulpaner, kanske med
en gnutta rosa nyans...Ja just det...det är vad jag just nu längtar efter...
 
Låt inte längtan förbli en önskan utan rodda hem det... 2013 är ditt ÅR :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0